İzleyiciler

5 Mart 2013 Salı

ZEYNEP'İN DOĞUM GÜNÜNE GERİ SAYIM BAŞLADI

                                Bu sene tütü giysin istemedim nedense, çok seviyorum ama geçen sene yürüyemediği için pek hevesimi alamadım.bu sene yürüyor koşuyor coşuyor çocuk ama benim bi hevesim yok. gitmiş.:)
nette bu elbiseyi beğendim hoşuma gitti. sanki dikebilirim gibi kafam da bi çok hayal ettiğim şeyler var geçen yıl bi talihsiz olay yaşamıştık iptal olmuştu doğum günü kızımın hatırlamak isterseniz buraya ondanmıdır bilmem bu sene pek bi hevesim yok ama yapıcam gene tabi (inşallah) diyorum


  ve 1.yaştan paylaşacağım çook detaylar var size fikir olacak..inşallah yakında yayınlarım bu elbise nasıl beğendiniz mi?

6 yorum:

  1. guzel cnm yaparsin sen bunu hatta benim gelin arabasindan artan kirmizi simli tulum var tutu yapicaktim bundan mi yapsam ;)

    YanıtlaSil
  2. Semacim oldukca guzel elbise bence dikmeye baslarsan keyfin gelir yetine ne dersin?dogum gununden guzelliklet bekliyorum arkadadim,yogunluktan pek ugrayamiyirum butun blog arkadaslara bagiska bitanem simdiden huzur sevgi dolu bir omur diliyorum tatli kizina,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Elbise çok güzelmiş bayıldım, kızım olsun ilk iş tütü yapıcam ahdim var:)) hazırlıklar başlasın heyecanınız yerine gelir eminim kolaylıklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Elbise çok şık kuzuyu da çok yakışır sakın iptal etme düşünceni uygula canım bekliyorum bende o güzel görüntüleri

    YanıtlaSil
  5. Elbise güzel ne kelime şeker gibi:)Huzur dolu yaşlar diliyorum güzelliğe..

    YanıtlaSil
  6. Semaaaaa nerelerdesiniz? Çok merak ettim :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...