İzleyiciler

15 Mayıs 2012 Salı

ENGİNAR 1 KİLO 1 LİRA YETİŞEN ALIYOORR:))

 Bilen bilir enginar kaç lira.Doktorum da Doktorum.Enginar da Enginar.bi ben de alayım da faydalanalım dedım.AA Rezillik Diz boyu:))Aramızda Geçen dialog aynen şöyle
               BEN: Nasıl pişiricem bunu
                    X: Taze fasulye gibi gugula:) yaz ablam tarifi var
                BEN:Hımm Tamam. (su dolu kaba bakarken)Nasıl alıcam  Bunları
adam yanıma geldi bi poşet ile seçip içine atıcaz dedi
                   X: Ne kadar alacaksınız
                  BEN: Kaç lira
                       X: 1 lira
                 BEN : Tamam 1 kilo verin
                     X: Abla tanesi 1 lira
                 BEN: Buradan sonra film kopar zaten,su dolu poşetin içine koyup elime verdiler. sanki akvaryum a balık almışım:))adam bana acıdı 6 tane yi 5 liraya verdi:))
 Allahım dedim alırken bu kadar acemilik ya pişirirken:)) Nasıl olmuş ama idare eder tadını bamya ya benzettim pek de beğenmedim açıkcası.... ama doktorlar işte yenmeli diyorlar.


                Kızım da bi hoş almış kendi resmine yediriyor o da ayrı bi alem  saygılar efendmmm...

13 yorum:

  1. oyyyyy bu kızını yerim ben maşalhhhhh çok tatlı:))
    enginara bayılırımmmmmmmmmmmmm dolmasını bile yaparım yedikçe seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da kötü değilmiş tadını bamya ya benzettim:)) onu da pek sevmem duymasın:))eğer benden sana kalırsa yersin teyzesi:))

      Sil
  2. boşver enginarı kızını ye o daha güzel:)) maşallah cimcimeye ısırasm geldi :)


    ellerne sağlık bu arada gzxel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol duygucum.ne fark ettim buu profil resmi benim de böyleydi ne zaman eşimle birlikte hali olmuş:))çok güzeldi dimi hala tadı damağımda animasyonun...

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın yok zaten nette baktım tek çare eminönü galiba..

    YanıtlaSil
  5. ben çok severim enginar egeyle alakam olmamasına rağmen.boluyla ne alakaysa :) güzeldir güzel bence de yedikçe seversin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu cook begendim maşallah.evet yedikçe severiz insallah.

      Sil
  6. bende severim zeytinyağlı ve limonlu, hemde çok faydalı :) kızın da süper kendi resmini de besliyor :) Blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen geliyorum ilknurcum.allah cumlemizin evlatlarini korusun..

    YanıtlaSil
  8. Bende son yıllarda sık sık yapmaya çalışıyorum Enginarı... benim tarifim şöyle... 4 enginar altına soğan doğruyorum bezelye havuç patatesi bir küçük kavanoz hazır kullanıyorum. tuz 3-4 yemek kaşığı zeytinyağı ve 3-4 tane portakalın suyunu sıkıp onunla pişiriyorum. Portakal suyu az çıkarsa yarım bardak su da ekliyorum Limon koymuyorum. Birde böyle dene seveceksin...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...