İzleyiciler

16 Kasım 2012 Cuma

MİHRİMAH SULTAN HAMAMI (BEKARLIĞA VEDA)

 Evet, çoğu kez önünden geçmişim ama hiç fark etmemiştim. Ta ki bekarlığa veda partisi yapacağım zamana kadar,HAVUZ,JAKUZİ,SAUNA.Hizmetleri veren bu hamam güzel sıcak bi yer:) biz çok eğlenmiştik o gün arkadaşlarımla..küçük çapta bi organizasyon du iş çıkışı ama akıllar da kalmıştı tavsiye edebilirim sizlere..
 Beni yalnız bırakmayan dostlarıma hazırladığım küçük bir bekarlıga veda hediyesi malum konuya uygun olsun istedim
                                                           Bunlarda paketlenmiş halleri
                                                 İçeride çekemedim buhardan:))

11 yorum:

  1. n kadar düşünceli birisin,arkadaşlarına aldığın hediyeler çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en büyük hayalim çocuklarıma gelin hamamı yapmak
      çok ince fikirlisiniz
      hayırlı geceler

      Sil
    2. gökkuşağı pembesi:çok teşekkür ederim.
      seyyah gül:inşallah en güzellerinden yaparsınız.

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir bekarlığa veda olmuş...
    Özledik seni Sema Ablaaaa!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol boracığım.sende olsaydın yüzerdin bıcır bıcır:))geiyorum hemen..

      Sil
  3. benimde evlenirken en zevk aldığım kısımlar kına ve hamam=)
    esra betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız geçmişten akılda kalan bi enstantane işte aklımda kalan..

      Sil
  4. vay beeee :)senin bu fikirler doğuştan var heralde sema abla :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba siz bu hamama gitmişsiniz bana bi konuda yardımcı olurmusunuz? bende arkadaşlarımla gitmek istiyorum ama şimdiye kadar hiç birimiz hamama gitmedik ve nasıl olur bilmiyorum yani biz yanımızda bişey götürüyormuyuz havlu,peştemal.şampuan gibi yoksa bize ordan veriyorlarmı ücrete dahilmi bu konuda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...