İzleyiciler

13 Ağustos 2012 Pazartesi

'' SANAL İFTARA'' DAVETLİSİNİZ




  •  İnşallah memnun kalırsınız,sanal manal pek uğraştım heee:)) keyifle okuyun emi canlarım..





                                       Efendiiimmm Kimler gelmiş,kimler gelmiş Buyrun Buyrun
                          Yooooo hiç gerek yok zil falan, ben gönlümün,hanemin kapısın sonuna kadar açtım                                               bekliyorum zaten
                                                         Buyursunlar,buyursunlar
                                               Kızım koş terlik ver misafirlerimize
                                                   seçsinler beğensinler giysinler.

                                      Efendim Masaya buyrun,masada beklemek sevapmış:))
                   Bizim evin camından çeşit çeşit camiler ve mahyalar gözüküyor bakarmısınız,şu güzelliklere
                                                                 ALLAH
                               Şakacı şeyler:)))))
                                     Ne güzel sonsuz olsun
                                                            Hoşgeldin gözümün nuru...
                                                             Şefaat inşallah cümlemize....
                                                          Allah kabuletsin inşallah
                                                    başımızdan eksik olmasınlar
                                                   Aaa nihat hoca az kaldı  diyorrr
                                                       heh yandı caminin ışığı ve o mübarek ses....
                                                           doldur kızım suları
                                Sürahi masada dursun malum susuzluk  çok özlüyoruz..
                  Bismillahirrahmanirrahim   Allahım sen kabul et  amin..
                             amaan mani de yazdım ya hahahah:)))
                       En güzel namazlarımız olsun mis kokulu acılsın rabbimin önunde inşallah
                          Evet kıtır ekmekler çorbalara..
                                                     Ayran aşı yada domates çorbası..
                                                          pideler sıcacıkkk ohhhh
                                    Ekmekler mis gibi allaha binlerce şükür..
                                                      Mevsim salata buyrun
                                    sevgili yasemin ellerine sağlık kardeşim
                            domates dolması ohhhh ne güzel
                               patlıcan közleme
                   Mercimek köfte bol bol yiyelim...
 offff offff offf çok mu oldum ne bu ne yaaaa sustum....
                                 Taptaze zeytin yağlı:))
                               kabak sandalı müthiş....
                                etli bezelye
                                  Taze fasulye....
                               izmir köfte....
                                 sebzeli pilav..
       Ahhh ahhhh şunların güzelliklerine bakın hepsi doğal fakat ne yazık ki aşağıdaki resim daha çok evlerimize giriyor GAZLI GAZLI içecekler  :(((((
                             illaki vazgeçilmiyor çok üzülüyorum ya...
      Halbuki benim köpük köpük ayranım varken ohhh miss miss
                          efemmm tatlılarımız kalbur tatlısı
                                     Gül tatlısı....
                    Baklavaaaaaa...........
                                                 Ve meyvelerrrrr...
                                 Çöp şiş meyve :)) çok tatlı çokkk
                              offff çok sıcak dondurma iyi giderr....
                                          Yıldızlı yıldızlı.....
                                    bu da cup dondurma .şaka şaka ama ne güzel örmüşler..
                              Ayyyy kahve zamanııı şöyle közdesi makbul
                                        ohhhhhhhhhhhhhh
                     Seviyom sizi kızzz bak kalp çıktı...
                                             lokumsuz olmazz...
                            Vişneli vişneli lokumlarr....

   Buda benden size bayram şekerleri...
     Erken kalktınız yaaa daha karpuz kesecektik:((
Abooooo bu mutfak bizim değil(annem çok bulaşık olunca öyle der)
neyse çok güzel bi iftardı sağolun seneye inşallah gene buluşalım.malum mutfak beni bekler:))) neyseki yardımcım var canım makinem


                       Bakın ne güzel olmuşş(keşke böyle sanal sanal herşey kolay olsa dimi )
                      Yüreğinize yorumunuza sağlık...sevgiyle

91 yorum:

  1. MAŞALLAH İSTİYOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. hahahaha şımartmayın beniii:)))))

    YanıtlaSil
  3. yemiş kadar oldum. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah o zaman sende şişmişsindir ben resımlerı koyarken patladım sankı yedım ya:))

      Sil
  4. Buyurduk efenim ellerinize,emeğinize sağlık ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm alllahrazı olsun hoşgeldiniz..

      Sil
  5. İnanmıyorum. Ne harika bir davet bu. Gerçekten de çok emek vermişsin. Her şey yerli yerinde. Menü bir harika. Fotoğrafları nasıl da seçmişsin tane tane. Maniler de cuk oturmuş yerine. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldın ablacım evet ablacım.kendi damak tadıma göre.tek tek hatta et sevmeyene tavuk,çorba beğenmeyene başka bi çeşit:)) hiç malzemeden kaçmadım hahah

      Sil
  6. nerden aklına geldi:)) çok harika bir davet olmuş bu çok güzel:)) ellerinize sağlık kesenize bereket seneye yine geliriz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin yeni hayat.benim gelir aklıma böyle şeyler hiç eksik olmaz ki:)))yüreğine sağlık inşallah gene yapıcam.inşallah bebeğinle gelirsin:))

      Sil
  7. Duydum ki balınız eksikmiş hemen koştum. Ellerine sağlık fotolar bile doyurdu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinn.evet balımız eksikti.. ama ne uslu durdu dimi annesi zeynebimle uslu uslu oynadılar..canım afiyet olsun..

      Sil
  8. Semacım ellerine, emeğine sağlık pembe kedili terliklerle içeri girdim... o muhteşem masaya oturdum... ve aşama aşama devam ettim :)) harikaydı, çok teşekkürler... Bu arada Annenin lafına bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en keyifi de sen almışsın galiba:))ben teşekkürederim canım şeref verdin..evet ben de çok severim bu lafı:))

      Sil
  9. Ya çoooook beğendim.Süper fikirmiş.Emeğine sağlık sema hanım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz..çok teşekkürederim.yorumları okuyunca yorgunluğum geçti canım...

      Sil
  10. Offf Sema kardeşim bu ne muhteşem menü, ne leziz yemekler kesinlikle iftar davetinize bu akşam katılıyorum:)) Yer kalmadı veya yemek kalmadı demeyesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo.hoşgeldinizzz.şeref verdiniz abicim.yemek biterse netten indiriveririm çok kolay nasılsa:))sen gel yeter ki..

      Sil
  11. :)) geldimm:))
    klavyene sağlık):))
    bu da sanal oldu ya daha ne olsun:))
    , sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin.sağol.sanal sanal napalım gercek olur bı gun ınsallah

      Sil
  12. Allah kabul etsin..Ölmüşlerinin canına değsin..Harikaydı canım :):)( oldukça yaratıcı )
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. Fikir süper menü güzel birde su mutfak bukadar kolay bu hale gelse bir baska güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  14. Canım yaa çok alemsin, ellerine sağlık. Bakarsın bir gün gerçek yaparız ;)

    YanıtlaSil
  15. Canım davetin için teşekkür ederim. Herşey tek kelimeyle muhteşem görünüyor. Ellerine emeğine sağlık. Ama neyseki sanal, gerçek olsa mide fesatından hepimiz hastanelik olurduk. Bu kadar şey yiyip içmekten çatlar insan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım aynen bende öyle düşündüm millet mide fesadı geçirecek sanal sanal:)))

      Sil
  16. Tesadüfen geldim ben :) Çok yaratıcı olmuş :)Allah kabul etsin :)

    YanıtlaSil
  17. aman da aman hoşbuldum :)
    bu ne güzel bir davet oldu böyle
    her şey harika olmuş cnm
    yiye yiye çatladım daha da bşy getirme artık
    ellerine sağlık
    çok uğraşmışsın :)

    YanıtlaSil
  18. Harikasınız bu güne kadar aldığım en güzel iftar daveti ellerinize gönlünüze sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. SEN DAVET EDERSİN GELİNMEZMİ.
    DAVETE İCABET ŞART GÜLÜM.
    OHHH TERLİĞİMİ GİYDİM.
    EZANIN OKUNMASINI BEKLEDİM.
    ÇORBAMI VE DĞER LEZZETLERDEN YEDİM.
    ÜSTÜNEDE KAHVEMİ İÇTİM.
    ELHAMDÜLİLLAH ÇOK ŞÜKÜR CANIM.
    ELLERİNE SAĞLIK HARİKASIN SEN MAŞALLAH.
    MUHABBETİMİZ DAİM OLSUN....
    SELAMLAR.GENE GEL ÇOK GÜZEL BÖYLE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))daim olsun arkadaşım seneye gene yaparız

      Sil
  20. çok keyifli bir iftar oldu ;) ellerine sağlık.
    hoşgeldin demek için uğramıştım. çok keyif aldım, ben de izlemeye alıyorum. görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin fincanım tabağım...keyif verdin.

      Sil
  21. bir de profilinde Ana URL bölümüne kendi adresini yazarsan sana daha rahat ulaşılır. Ben google den arattım...

    YanıtlaSil
  22. Hem tatlı dilli , hem safir perver. Bu ne kadar emektir böyle emeğinize , ellerinize sağlık.Biz yedik, biz eksilttik Allah artırsın, sofaryı kuran kaldırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz efendim,o sizin güzelliğiniz.gene buyrun

      Sil
  23. sema harikasın ya bayıldım.. ama en sona vinç eklemeyi unutmuşsun biz nasıl dönecez şimdi evlerimize yerimizden kalkamayız :) öyle güzel şeyler hazırlamışsın ki her birini yedim içtim, en çok da kahvene bayıldım ııığğğğğmmmmmmm... Ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahah vinç olayı süpermiş seneye inşallah:))kahve dimi nasıl dökülüyor..

      Sil
  24. Ellerine ve aklına saglık canım :) çok güzel olmuş :) gercegini giyemedik fotolarda ağzımız sulansada seneye tekrarını isteriz inşallah:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bi gün erçeğide olur..afiyet olsun

      Sil
  25. Ay sen çok yaşa. Ye ye bitmediii. ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  26. Davetiniz için teşekkürler.Herşey çok güzel.Gözüm gönlüm açıldı.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. :)))
    çokk hoşş olmuşş canımm..
    emeğine sağlık.
    her şey çok güzeldi;)
    namm nammm...
    sevgilerr tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet bal şeker olsun lop lop et olsun mu? olmasın dimi...sevgiler benden sana..

      Sil
  28. ya kusura bakma ama ben neyin tarifini sordumda bana cevap yazdin ben hatirlayamadim , bu aralar baya bir tresteyimde kusuruma bakmazsan sormak istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa asıl sen kusura bakma davetiye atıyorum dıye yemek tarifi atmışım senden sonra baska bı sayfa da fark ettim canım ama ne guldum bu yanlışlığa...

      Sil
  29. Geç kaldııımm:(Ama iftar saati tam oğlanın banyo,uyutma saatiydi.Muhteşem olmuş,ellerine sağlık,yemek yemiş kadar oldum.Kahve'yi de içtim.Yedi kalktı deme ocakta yemeğim var,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldın canım sensız yemedık kı bak hepsi duruyor..:))

      Sil
  30. Offfff! Böyle bir sofrada hep beraber olmak ne muhteşem değil mi??? Allah kabul etsin:))

    YanıtlaSil
  31. Teşekkür ediyorum güzel davetin için harikalar yaratmışsın Allah inşallah gerçek bir iftar sofrasında dualarımızda buluştursun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  32. bende geç kalanlardanım, harika :)
    teşekkürler bloguna davetin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin..önemli değil canım bekledik geç kalanları..

      Sil
  33. Semaaa canım, sen süpersin! Çok teşekkür ederim bu güzel davet için...Ne çok uğraşmışsın, ellerine sağlık...
    Başka arkadaşların blogunda davetini gördüm, bir an beni çağırmadın sandım :( Ağlayacaktım nerdeyse...Ben kim miyim? Bora Bebek'in annesi ya unutulabilirim hatırlatıyorum arada :)

    Ben harika salataya bayıldım, bir de ayrana ohhh köpüklü köpüklü en sevdiğim şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sensiz olur mu hiç?ben senın iki bloğunada davetiye yapıştırdım tatlım..afiyet olsun

      Sil
  34. Canııım bu arada bu bloguma da bekliyorum seniiii :) Biliyorum Bora'yı daha çok seviyorsun ama ;) hasirsapkaderya.blogspot.com'a da bekliyoruuuuum...

    İyi sahurlar ve Kadir geceniz mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  35. Herşey, ama herşey mükemmeldi, çook teşekkürler, yedik içtik, güleryüz içtenlik gördük, hayırlı bayramlar diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun canım.iyi bayramlar olsun...

      Sil
  36. off patladım yemekten de ancak yorum yazabiliyorum :) ellerine sağlık canım bize de bekleriz inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun süslüm benim.geliriz inşallah...

      Sil
  37. ne kadar uğraşmışsınız böyle ama çok güzel ve etkileyici olmuş ( : ellerinize emeğinize sağlık. iftardan çok memnun kaldım ( : devamını beklerizz ( : sevgiler. kadir geceniz mübarek olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim.hoşgeldiniz..inşallah devamını da yaparız...

      Sil
  38. davete icabet etmek sünnettir tabi,e tabi davet edende sen olunca koşarak değil uçarak geliyorum :) nasıl güzel hazırlıklar yapmışsın,ellerine kollarına sağlık,kesene bereket,çok da lezzetli olmuşlar mmmmmm :) böyle kalabalık kız kıza ne güzel bir iftar oldu :) seneye tekrarlayalım inşallah :) allah muhabbetimizi daim etsin :) bi de kadir geceniz mübarek olsun,dualarda buluşalım inşallah :) sevgiler....

    YanıtlaSil
  39. esracım sen ne geç kaldın ya hiç gelmeyeceksin sandım.sevgiler canım.gene gel..

    YanıtlaSil
  40. aslında ilk ben gelecektim de misafirlerim gelecek diye böyle geç kaldım,anca işlerimi hallettim :) sen davet edersinde gelmezmiyim :)

    YanıtlaSil
  41. Ayyy geldim gelmez olaydım ;) Hem de gecenin bu fakti hamiş ve diyabetik bana yapılır mı bu ;) şaka bir yana hele tatlılar yokmu ekrana yapışasım geldi.Ellerine sağlık canım ne kadar da keyifli hazırlamışsın.Şimdiden iyi bayramlar.Cevap biraz geç oldu ama anca bakabiliyorum bloğuma.KOcaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))hoşgeldin hahah tereddüt ettim ama gelmende karar kıldım sanal sanal takılır dedim..canım sağol kızını öpüyorum nasılsa hisseder..

      Sil
  42. emeğine sağlık hayırlı bayramlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz hayırlı bayramlar sağolun..

      Sil
  43. Sanal iftar daveti için çokk teşekkürler canım.
    İftara geç kalsam da seyretmesi bile ömre bedel bu nefis lezzetleri:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz efendim..olsun ziyaret etmeniz mutlu etti beni..

      Sil
  44. çok neşeli olmuş afiyetle okuduk:)

    YanıtlaSil
  45. Buyuk emek harcamissiniz, ellerinize saglik sofraniza bereket :))

    YanıtlaSil
  46. harika ötesi bir post olmuş bu yahu:))) çok sevdim, çokk:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...