İzleyiciler

24 Aralık 2011 Cumartesi

BEBEK ODASI IKEA

                          Hep merak etmişimdir ıkea bebek odasına önce bi alıcı gözüyle baktık
        O kadar güzeller ki bana göre. sade ve şık hem de mini mini. Odamın küçük olması korkutmuştu beni
ama hiç de kaba durmadı yerleşince.bunlar beğendiklerimiz
  Kafam baya bi karıştı ama gene ilk kararım olan, bu odayı aldım.
O gece uyuyamadım heyecandan sabah erkenden kalktım. kurmaya başladım.çok kolay talimatlara uyarsan.bi sorun çıkmıyor.devamında Annem aldı,babam,Kardeşim el birliği ile. Eşim gece çekmeceyi kurmuştu O da merak etti ama geç oldu diye sadece çekmeceyi yapabildi.

Çekmece içi düzenleme çok işime yarıyor







                                     
 





               

9 yorum:

  1. maşallah canım hepsi birbirinden şeker, çok cici bir oda olmuş, nazar değmesin, çok beğendim =)

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık, allah bebeğinize uzun ömürler versin, hep birlikte bir ömür mutlu olun inşallah. çok beğendim miniğin odasını

    YanıtlaSil
  3. mekila:teşekkürederiz canım
    esin:aminnnnnn:))cümlemiz daha güzeli sizlerin olsun

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus odasi masallah gule gule yatsin minik corek otun :)) buda kim diyorsundur belki hemen soyluyorum tesadufen bloguna rasladim :) cok begendim takipteyim insallah bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş prensesin odası güle güle kullansın inşallah :) benimde aklımda olan bebek odası bu bir ikea sever olarak bir gün çouk olursa tabi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sana evlatların en hayırlısını versin şekerim iki cihanda mutlu ol emi:)

      Sil
  6. herşey bi tarafa maşallah ne güzel gözleriniz var öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAA BU ne güzel bi yorum çok teşekkürederim..

      Sil
  7. çoook güzel bi oda maşallah :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...