İzleyiciler

2 Şubat 2013 Cumartesi

PAZARDAN GELDİM 1 AY SÜRDÜ:)))

Evet dostlarım,arkadaşlarım çok yoruldum 3 parça şey aldım ama yol çok uzun sürdü:))
bol bol kumaş ve aksesuar zaten onun için gitmiştim.....ne yazık ki kumaşlar düşündüğümden pahalı
ıkınca param çarçabuk bitti ve para bitince gezmedim.zeynep ağlar diye koştur koştur eve gittim.
ama ben pazarın kumaşçılar bölümünü hiiç beğenmedim.canlarım ya gidenler bilir çok güzel kumaşlar çok ucuza olur diye gittim ama işe yarayan kumaşlar ya 10 ya 5.şimdi bunlar da ucuz ama gidenlerden biliyorum.1 liraya harika kumaşlar alıyorlar..heralde ben o zamana denk gelmedim neyse..



Ne zamandır istiyordum bi yoğurt tenceresi.emaye de çok iyi oluyormuş diye duydum bu 5 kiloluk tencereyi 10 liraya aldım.ve puantiyeli arıyordum bulunca aldım mağza fiyatı da 17 ,20 arası sormuştum...

Gelelim aldığım kumaşlar
1-2:nolu kumaşlar tül metresi 1 lira olunca aldım buralar da en ucuza 1.5,2 lira arası
3:Zeynebime,kaban dikeceğim.ama onun da önüne bi akrabamızın verdiği kumaş var..ondan sonra
4:eşime aldığım kaşe kumaş metresi15 lira %70 yün zaten paramın çoğu buna gitti
5:siyah kaşe pek belli olmuyor ama onun da metresi 7,5 zaten bütün kaşeler orta kalite bu fiyat


                                ve kızım kızım kızım şu yeşil çamaşır 2 lira,fisto 2 lira,düğmeler 2.lira botlar 5 lira....
                    hımmm bu kabanlık kumaşın fiyatı da 5 lira ......


     şimdi ben eşim için aldığım kumaşı biçtim dikmeye devam ediyorum...

10 yorum:

  1. Kısa günün karı olmuş valla az paraya birçok şey almışsınız kumaşlar da fiyatına göre çok harika tencerenizi de güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.kârli bi alisveris oldu.mağazada nerdeee bu fiyatlar...

      Sil
  2. 3 numaralı kumas cok guzelmıs 60 lı yılların yetım kol yakasız ceket harıka olur aslında ama yavrular varken analar hıc kendını gormuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin olabilir.bi düşünelim bu fikri.

      Sil
  3. iyi günlerde kullan .hepsi çok güzel.tencere ve ev botuna bayıldım.dikiş sonuçlarınıda sabırsızlıkla bekliyorum:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla zerrincigim bende sabırla dikmeye calisiyorum..malum dikis işi sabir işi bide bu kaban.daha guzelleri senin olsun

      Sil
  4. dikilenleri bekliyoruz sabırsızlıkla...

    YanıtlaSil
  5. kız semoş abla bende orda olaydımda ikide bana bişeyler dikeydin mutlu olurdum valla :( uzaklarda olmanın gözü kör olsun.biran önce dik de göster merak ederiz biz :)

    YanıtlaSil
  6. Kumaşlar ne kadar ucuzmuş ya :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...