İzleyiciler

5 Ekim 2012 Cuma

KEK DEĞİL SANAT ESERİ(ZEBRA KEK SODALI KEK)

 Hiç mütevazi olamayacağm(sanki ben icad etmişim:)) kim ettiyse aklına sağlık,hem tadı hem görünüşü harika şiddetle tavsiye ederim..gerçi duymayan kalmamış ama bu kekin namını arada sağır sultanlar varsa,bende dahil olmak üzere faydalansın istedim:))




   MALZEMELER
4 YUMURTA
5 KAHVE FİNCANI ŞEKER(TÜRK KAHVESİ)
2 KAHVE FİNCANI SIVI YAĞ
8 KAHVE FİNCANI UN
1 ŞİŞE SODA 200 ML
2 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
1 PAKET VANİLYA
1 PAKET KABARTMA TOZU
Yumurtalar,şeker eriyene kadar çırpılır.sıvı yağ ardından soda ilave edilir
kakao hariç tüm malzemeler çırpılır 2eşit parçaya bölünür
yağlanmış tepsiye fincan ile aynı kararda,tepsinn ortasına bir beyaz bir kakao olmak üzere
karışım dökülür en son kürdan ile süslemesi yapılır ki en eğlenceli kısmı:))170c fırında pişirilir..


afiyet olsun..



14 yorum:

  1. HAKİKATEN SANAT ESERİ OLMUŞ, ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gerçekten, ebru sanatı uygulanmış adeta, çokta iştah açıcı görünüyor, ama benim gibi tembeller için değil, bana herşeyin pratiği lazım ya :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen banu ablacım ebru sanatı gibi.bana çok pratik geldi hiç zor değil inan

      Sil
  3. Tesekkurederim mehtapcim..

    YanıtlaSil
  4. Hic mutevazi olmayin bence yapmak sabir ve zaman isi gibi gozukuyor. Bu aralar sahsen degil zebra basit bir kek yapmaya bile vakit bulamiyorum:( Resimlere bakmak daha kolay galiba :) Elinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gelin bize ben size yapayım ama çayı sen demlersin:)

      Sil
  5. Sema'cığım muhteşem olmuş kekin, eline sağlık!

    Blogumda ödülün seni bekliyorrr!

    Sevgiler

    http://hasirsapkaderya.blogspot.com/2012/10/odullendirildim.html

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bende nasıl yapılıyorlar bu şekli diye düşünürken meğer anlatmışsınız...
    Çok teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  8. GERÇEKTENDE SANAT ESERİ
    TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  9. ne guzel fotograflarla tum ayrintiyi gostermissin.gercekten cok hos gorunuyor,biraz zahmetli galiba..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...