İzleyiciler

28 Mart 2013 Perşembe

TATLI TELAŞELER BAŞLADIIII!!

Bu sene de pembe,siyah,beyaz olacak bol bol.Temamız zeynebin kıvırcık saçları her yer lüle lüle olacak zaten ben ona lulu diyorum:))şu sevimli karekter..
siyah zeynebin saçları pembede fiyonk olsun dedim araya da otomatik beyaz girdi:))

AAAA pasta tamamen devre dışı kaldı hiç bize uygun olmadı ama 3 yaşında da bu kız pepee izlemez gibi geliyor nasıl seviniyor bir görseniz pastayı her görüşünde 
                                          şirineyide çok seviyo.kayu,keloğlan,pocoyo,aaa hepsini nasıl yapayım dimi
pastam bitmedi daha hem doğum günümüze var yavaş yavaş yapıyorum ne de olsa ''MAKET'' Evet yanlış okumadınız :)) 2 KATLI PASTALAR ÇÖKME YAPARMIŞ ŞOKLAMAK GEREKMİŞ.MIŞ DA MİŞ DE bunaldım hazırları 150 den başlıyor bende elimden ne geliyorsa ugrasıyorum ama konuklar çok şaşıracak ona yanarım:))   SİZCE..??

1 yorum:

  1. kızzz bende diyorum bu hatun pastayı nasıl saklayacak muhafaza edecek acaba derken o acı gerçekle yüzleştim şuanda :)) ama sende çareler tükenmezz mantıklı bişey yapmışsın canm ablam :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...