İzleyiciler

17 Ağustos 2012 Cuma

ORUK KEBABI


Gaziantep yöresinin meşhur Oruk kebabı. normalde kıyma ile yapılıyor ama ben tavuk kıymasıyla denedim. Böylede güzel oldu

Oruk Kebabı (Bulgurlu Köfte) için gerekli Malzemeler

2 adet tavuk göğsü (Rondoda çektim)
1 adet kuru soğan (rendelenmiş suyu sıkılmış)
2 diş sarımsak (Rendelenmiş)
2 dilim ekmek içi
Tuz, karabiber, Kırmızı biber
1 çay bardagı köftelik bulgur
2 yemek kaşığı sıvı yağ


Oruk Kebabı (Bulgurlu Köfte) Yapılışı

Bütün malzemeleri yoğurup, dolapta yarım saat dinlendirdim.
Elimle sıkarak çöp şişlere geçirip şekillendirdim.
Sıvı yağda koyduğum tavada kızarıncaya kadar kızarttım.
dillere destan oldu blog arkadaşlarından birinden aldım ancak sırası geldi...

10 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor..Elinize sağlık,hayırlı bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. siten teman ne güzel olmuş canım ay kebapta öyle iftara çok var ama içim ezildi:)
    mutlaka deniycem bunu güzelim teşekkür ederim
    arada banada ugra olur mu?:))
    http://mavisofra-buzdanhayaller.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili değmesin yağlı boyanın hediyesi bununla ilgili bi post hazırlıyacağım en kısa zamanda..

      Sil
  3. sema abla çok güzel görünüyo gerçekten bende deneyim inşallah ama köftelik bulguru hiç ıslatmadan direk içine mi koydun?içinde çıtır çıtır kalmadı mı bulgurlar?o kısmını pek anlamadım :/ beni bi aydınlat :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra bekleyınce bulgurlar şişiyor tatlım kuru ekle..kesin demne çok güzel oldu..

      Sil
  4. ellerine sağlık
    çok hoş görünüyor
    ii bayramlar

    YanıtlaSil
  5. Görüntü nasıl da iştahımı kabarttı, hemen aldım tarifi Semacım :)

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun efendim.bende özledim yapsam mı ki:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...