İzleyiciler

9 Aralık 2011 Cuma

O MU,BU MU,ŞU MU.BU NE YAA!!

Bilen bilir,çocuklara ihtiyaçlarını alırken çok düşünülür.kafalar patlıyor resmen,nette bakıyorum aynı konular,sorular,cevaplar.Bizde bir kaç aydır.mama sandalyesi bakıyoruz o mu,bu mu,şu mu,derken kafa olmuş binbeşyüz:)iki seçenek arasında kaldım ıkea ve baby 2 go  aradığım özellikler şunlardı.
  • KATLANILABİLİR
  • YIKANABİLİR
  •  FİYATI UYGUN
  • KALİTE
  • TEKERLEKLİ
  • GÜVENLİ
  • ESTETİK
  • ıkea da bu özelliklerin bi çoğu yoktu baby 2 go aldım tepsisi var alıp yıkayıp kolaylıkla yerine yerleşiyor siline biliyor ben beğendim valla..

2 yorum:

  1. Çok da şeker, bebişin güzel günlerde kullansın canım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Fundacım.daha güzeli senin bebeğinin olsun:))Bende merakla bekliyorum bebişini allah sağsalim aranıza gelmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...