İzleyiciler

14 Aralık 2011 Çarşamba

BİR SÜTÜN YOĞURT OLUŞU:))

  • 3 Kilo süt
  • Maya(gene ev yoğurdu ile,hazır yoğurt mayası güzel tutmuyor uzuyor. BİM'in DOST Yoğurdu en yakın sonucu veriyor)
  • Her kiloya bir kaşık maya(fazla maya ekşi yoğurt yaparmış)
  • Kaynamış yoğurda serçe parmağı testi uygulanır daldırın parmağı:)7 ye kadar sayın dayanabiliyorsanız.maya vermeye hazır olur.
  • Dualarla veriyorum mayamı,Hz aişe anamızın eli ile deyip taş yoğurdum taş diyorum içimden(annem öyle yapardı da:))
  • Güzel karıştırıp kapağı kapalı vaziyette önce sofra bezine sonra bilumum sıcak herşeye sarın
  • Ben kızımın çift kişilik koltuğuna oturtuyorum paşaları üzerine de yastık sonra battaniye (gene kızımın)2,5 saat kapalı 2 saatte üzeri açık kapağı da açık soğutuyorum sonra dolaba soğuyunca sizin olsun.AFİYETLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...