İzleyiciler

5 Mart 2012 Pazartesi

Hediyeleşelim Güzelleşelim

Hayırlı sabahlar..Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin inşallah..
Hediyeleşme etkinliği postu harf harf oluşmaktayken bu düşüncenin kararı benim olmayışına sevindiğimi belirtmek istiyorum..
Sevgili dostlarımla alınan ortak bir karar bizimki ve sanıyorum ki herkes çok hevesli heyecanlı ve mutlu :)
Hediyeleşiyoruz Güzelleşiyoruz!
Bu etkinliğe istiyorum ki herkes katılsın..mümkün olduğunca çok hediyeler dolaşsın dünya üzerinde..
Ülkeler veya şehirler yöreler veya ilçeler arası ne farkeder..isterim ki çok çok çok yerde hediyesini 4 gözle bekleyen ve eline ulaşınca bu postun altına mutluluk dolu duygularını düşüncelerini çok kişi yazsın.
İsterim ki hediyeler gönderilirken en sıcak dost sözcükleri yazılsın..
İnşallah güzel olacak..
Şart..Şart demek istemiyorum ama olsun şartların böyle olmasını uygun buldum kendimce inşallah sizde katılıyor olursunuz.
Çünkü bu ''Bizim etkinliğimiz''
Kalpleri ısıtmak coşkuyu paylaşmak ama en güzeli bir sünneti gündeme taşımak olsun hedefimiz.
Yorum kutusuna İsim veya Blog İsminizi ve Mail adresinizi yazıyorsunuz etkinliğin sonunda İsimler eşleşecek ve eşler birbirine hediye gönderecektir..
Bu etkinlik bir çok kişiği heyecanlandırdığı için 2 haftalık bir süreç veriyorum tamamlanmasına..
2 hafta sonra hediyeler trenler vapurlar otobüsler ve uçaklarla dünya ve ülkeler üzerinde dolaşmaya başlasın istiyorum..

Ve!


Etkinliye katılmak isteyenin yapması rica olunan koşullar:
1:Bu postun altına yorum olarak İsim veya varsa Blog ismini ve aktif Mail adresini yazması(mail şart)
2:Blog veya sosyalleşme ağlarında duyurması (daha çok kişi bu güzelliğe katılması bakımından)
3:Hediyenin içinde gönderen tarafından alıcıya yazılmış özel bir dua ve kısacık bir yazı(kendi eli ve gönlünden)kopya çekmek yasak :)
4:10 lirayı aşmayan bir hediye seçip içinde çocukluk günlerini hatırlatan bir objenin konması.


Son gün 15 Mart


Olay budur..!
Gazamız mübarek ola !



                                               SİZLERDE BUYRUN

2 yorum:

  1. Bu cekiliste eger ben sana cikarsam corek otumun minik kavanozundan istiyorum 1tane ona gore ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçış yok diyosun yani :)tamam şekerim yolladım gitti

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...